måndag 30 november 2009

Jag behöver en date - badly!

Ja det är precis vad jag behöver. Med en musikproducent! Ja för annars spricker jag snart. Sen jag började mitt nya jobb för snart 2 år sedan har framförallt en av mina sidor vaknat till liv på allvar. Kreativiteten! Under dygnets 24 timmar tänker jag musik eller något annat estetiskt, typ hela tiden. Det är skruvat. Det känns typ som när man är helt patetiskt hungrig, blandat med en känsla av fullkomlig mättnad. Hungrig för nått inom mig vill ha mer, och mätt för att jag redan fyllt "musikrummet" i hjärnan med en sån orgie av toner och ord, att det skulle låta som en 2000-manna orkester spelades olika låtar samtidigt om man öppnade dörren och lyssnade lite.

Så om Ni undrar vad jag önskar mig i julklapp så skulle jag nog säga det. En date med en musikproducent, så jag kan låta några av de finaste ljusa ton-tjejerna som bor i mitt huvud få träffa med några av de bastanta bas-killarna, och sen låta producenten pilla till det hela till en fantastisk älskog i fullkomlig harmoni.

Vet du någon bra i Östersundsområdet får du gärna säga till. Jag har nämligen varit snäll hela året så jag förtjänar en uppfylld önskelista!

För övrigt så tittade jag mig i spegeln nyss... undra om jag ska spara ut håret eller ha det kort...



5 kommentarer:

Anonym sa...

Rakat!

Anonym sa...

Jag skulle ha valt australiensaren! :)

Anonym sa...

Ett ManFace som du Jon passar i Båda!
/J

Anonym sa...

Badboy i rakat:)

Anonym sa...

Pratar du om huvudet? I sånna fall långt hår, så länge som du är i Sverige. Är du utomlands så rakat. :)