lördag 5 december 2009

Jag är faktiskt mäkta imponerad!

Som några av Er vet så har jag valt att inte ha någon TV. I bland kan jag undra varför men efter att ha fastnat i 2 riktiga jävla skit serier under tiden jag bodde i min förra lägenhet, så bestämde jag mig för skippa Tvn när jag bytte adress. Och det går alldeles utmärkt. Vill jag se nått från någon kanal kommer man ändå åt det på Youtube. :)

Hur som helst så är ju hysterin kring idol nästintill obeskrivlig. I alla fall om man jobbar som frisör. Personligen valde jag att titta medan det fortfarande var auditions, för det är roligt! Men själva programmet har jag inte blivit nått riktigt fan av. Nyss surfade jag runt lite på och hittade klippet av Erik från gårdagens Idol deltävling i Skandinavium i Göteborg. Han sjunger den gamla klassikern "Run to the hills" med Iron maiden. Antar de flesta som läser redan sett klippet. Fast det gör inget! Det är så jävelusiskt bra gjort så jag känner mig tvungen att dela med mig.

Vad gäller storyn i det två tidigare inläggen så kommer det snart en del tre. Men jag fattar inte att ingen av Er 176 besökare som varit inne på sidan sedan jag skrev "The mysterious story - part 1", har kunnat räkna ut vem det kan vara det handlar om. Så svårt är det väl inte!?

Opps, got to go! annars kokar jag sönder glöggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok,gissar på han som först kom upp i tankarna.. Jultomten? :)