måndag 7 december 2009

Varför inte gifta sig i Las Vegas!

Idag är det måndag, japp! Helvete vad kraften sinar ur kroppen så här bara några dagar innan solen vänder riktning igen. Idag, precis som de senaste veckorna gick jag till jobbet i mörkret och slutade när solen redan lagt sig. Jag fullkomlig förståelse för björnarna och deras oförmåga att hålla sig vakna...

Hur som helst så finns det ju annat roligt man kan göra när inte solen lockar ut en genom ytterdörren. Typ som att starta en facebook-grupp. Det har 2 av mina vänner valt att göra. Den heter "Hjälp Jojje att gifta sig med en strippa i Las Vegas" och går kort och gått ut på att vår gemensamme vän Jojje ska försöka hitta en stippa att gifta sig med på nyårsafton. Humor tycker jag! Håller du med så kan du hjälpa till att finansiera ett bröllop a la Vegas style!

Och det kan man göra via sms. Man skriver Jojje mellanslag, följt av valfritt belopp (10 20 50 eller 100 sek) och skickar det till 72500.

Ex.
jojje 100

Donerar man 100 sek så får man en truckerkeps från bröllopet. Pengarna går även till eventuella skilsmässopapper. Lätt värt säger jag! :)

Facebook-länken hittar du här!

2 kommentarer:

Elin sa...

TACK snälla Jon för reklamen :) Vi behhöver all spons vi kan få ;) haha.
Kram Elin

Anna sa...

Ha ha! Jag och Elin längtar verkligen efter att få va brudtärnor i paljettdressar! Kommer bli oförglömligt detta! =)