onsdag 16 december 2009

Ett av de roligaste videoklippen på länge!

Egentligen vet jag att de flesta av Er skiter i det jag kommer skriva om idag, men jag vill, så därför gör jag det! :) Orkar du inte fortsätta läsa så titta iaf på videoklippet :)

Ojojoj. Lite sömn och en dag absolut fullsmockad med kunder. Låter som det egentligen borde varit svårt att hålla happyface masken uppe. Fast helt ärligt! Om man tycker om sitt jobb lika mycket som jag gör så är det inte det :) Kan hända att frisöryrket är typ världens bästa, förutsatt att man gillar hår, vackra kvinnor och att snacka! För ska man "hård dra" yrkets innebörd, så är det det man gör. Man går till jobbet, låter kreativiten leka av sig, slipar på kunskaperna på sin hobby, dricker kaffe och pratar om livet! :)

How ever...

I dag, för första gången på extremt länge kommer det faktiskt upp en bild på lägenheten. Det är mest som en för-bild. Hela serien steg för steg sedan jag köpte mitt hem hoppas jag kunna visa i mellandagarna typ. Här är iaf mitt mat/bar bord som jag precis fått färdigt. Fast utan skivan. Det är den, en massa spackel, lite måla och en storstädning kvar. Sen har jag byggt klart allt jag önskat bygga. Hall, kök, sovrum och vardagsrum. SÅ jävla nöjd redan nu! :) Badrummet med min efterlängtade jacuzzi är iofs en liten petitess som jag inte tagit mig an än, fast det blir i början av nästa år. Promise :)



I Love You!.../SpiJon

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snickaren jobbade på rätt bra den dagen hörde jag :) *dunk dunk*

spiJon sa...

Gjort färdig/ fått färdig! :) Jag ska ändra för din skull! :)