torsdag 17 december 2009

Nostalgi - Rekord & Kanske en hit!

Vaknade inatt igen. Sjukt störande att jag inte får sova men God damn it! vilken "vakna upp i natten och skapa"-text jag håller på att skriva nu. Det är så så bra. Ni får skratta eller tro vad Ni vill men jag är typ övertygad om att den låten jag snart färdigställt kommer att gå att sälja in till någon av pop-drottningarna världen har att erbjuda. Jag skulle gärna vilja berätta vad den handlar om men jag kan inte. Det är för bra för att någon eventuellt skulle sno idén. I värsta fall får jag väl ge bort den till "The baseballs" ;)

Vill passa på att gratulera mig själv!
:) Hittills den här veckan, sen i söndags har jag haft ganska precis 1000 unika besökare (olika datorer typ) på den här bloggen. Du får gärna kommentera vad du själv tycker är intressant att läsa, av det jag skriver om. Jag bloggar såklart för jag tycker det är roligt för mig själv. Men den som förnekar att dom bryr sig när flera människor läser och återkommer, ljuger! Så Ni har en större påverkar av vad jag skriver om än Ni kanske tror. Varför återkommer Ni liksom?

Hur som helst - Dagens julkalenderlucka får bli en alldeles speciell hemsida, där dom just har en julkalender. Ganska rolig faktiskt! :) Klicka här!

Satt och tänkte lite på när jag var liten efter att jag skrivit förra inlägget och idag pratade jag gamla barnprogram med en av mina kunder. Roliga tankar. Här är intro´t till en gammal favorit! Nog fan var det bättre förr!



Over and out!... /SpiJon

Inga kommentarer: