fredag 18 december 2009

Om ödet & lite till...

Fredag! Yeay :) Målaren kom precis hit och ska spackla lite. Är det någon jag inte kan så är det att spackla. Och oavsett att klockan är typ 3 minuter över 7 så är det fullt ös här inne. Frågan är om han är en redbull missbrukare, eller om han likt Obelix ramlade ner i grytan när han var lite. Jävlar vad det går undan :)

Surfade precis in på Aftonbladet och möts av en nyhet som gör att man stannar upp. Läs gärna artikeln här (ögerklicka och välj öppna i nytt fönster/ ny flik). Och sen kan du ju fundera på vad du värderar högt i ditt liv. Vad vet man, i morgon kanske det inte är en självklarhet att den/det finns där...

För mig är det min vänner och min familj. Och så här i jul är det en krabat jag kommer sakna lite extra mycket. Världens kanske bästa bror! Tack för att jag fick komma och hälsa på och bo i Er jävla campervan "Doris", för att du alltid är min wingman, och för att du är du!



Dags för jobbet!

Ha en skön dag i dina minusgrader :) Vi hörs kanske i morrn.../SpiJon

Inga kommentarer: