tisdag 8 december 2009

Vår relation är inte som den borde vara!

Jag är glad att jag fick vakna upp i din värld den där dagen för 25 år sedan. Att du låter mig andas in din ljuva doft när jag vaknar. Att du färgar mina sinnesintryck under höstens härliga dagar. Och det glädjer mig att veta att du så ofta visar din godhet när jag önskar det allra mest!

Det jag vill komma till är att jag inte direkt är den som klagar. MEN helt seriöst!.

Det är Dig jag valt att dela mitt liv med. Och jag förväntar mig en kylig relation så här i december. Jag vill inte ha dina milda sommarbrisar som smeker min kind. Jag vill ha dig som du var förut. Oavsett om det för mig innebär den där bitande käftsmällen jag fått de gånger då jag gått ut genom dörren, klädd på ett sätt som du inte ansett passande! Eller om du föredrar att smyga Dig på för att sen ta mig med storm och låta dina aggressioner hagla rakt i mitt ansikte! Hjärtat jag kräver förändring! Annars kan du, mitt kära Östersund, snart räkna med att jag gör lika mycket slut med dig, som den här katten gör, med sin fru!



Tack Micke för länken!

Hur som helst så kom jag fram till att jag egentligen inte borde frågat vem det var min story handlade om. För nu har två "listat ut" vem jag snackar om. Så vad fan ska jag då skriva om :) Anna S - Du var först, knäck eller pepparkakor?

"Let it snow".../ SpiJon

3 kommentarer:

Jourhavande nunnan sa...

Hade det inte inkluderat "25 år" har jag önskat att det var till mig... :S

Anonym sa...

Knäck..... =)
//Anna S

spiJon sa...

Ska bli! :)